20:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day
ارزش معاملات "شبریز" به ۱۰۹ میلیارد تومان رسید

1400/06/27 14:00

چه خبر از نمادهای بورسی:

ارزش معاملات "شبریز" به ۱۰۹ میلیارد تومان رسید

پالایش نفت تبریز تمام ۱۶ هزارتن وکیوم باتوم خود را با ۵ درصد رشد قیمتی معامله کرد تا ۱۰۹ میلیارد تومان درآمدزایی در این هفته به ثبت برساند.

به گزارش نماد برتر، شرکت پالایش نفت تبریز در هفته منتهی به ۲۶ شهریورماه سال ۱۴۰۰ میزان عرضه محصول خود را ۱۶.۰۰۰ تن وکیوم باتوم به ثبت رسانده که با تقاضای ۱۹.۷۲۰ تنی مشتریان مواجه بوده و حجم معامله این محصول برابر با ۱۶.۰۰۰ تن اعلام‌شده، مقدار تقاضا شبریز برای وکیوم باتوم ۳.۶۴۰ تن بیشتر از هفته گذشته در بورس کالا بوده است.


میانگین قیمت این محصول برابر با ۶۸.۲۱۰ هزار ریال بوده که نسبت به آخرین هفته مورد معامله این محصول (منتهی به ۱۹ شهریورماه) ۵ درصد رشد قیمت داشته، ارزش معامله این محصول برابر با ۱۰۹ میلیارد تومان به ثبت رسیده، همچنین طی این هفته محصول دیگری نیز توسط پالایش نفت تبریز مورد عرضه قرارگرفته است.


محصول دیگری که توسط پالایش نفت تبریز مورد عرضه قرارگرفته مربوط به لوب کات سنگین با ۲ هزار تن بوده که مقدار حجم معامله این شرکت پالایشی برابر با ۲.۰۰۰ تن گزارش‌شده، همچنین محصول دیگری که پالایش نفت تبریز مورد عرضه قرار داده مربوط به گوگرد گرانوله به مقدار ۳۰۰ تن بوده که در بورس کالا عرضه کرده و ۲۰۰ تن از این محصول توسط مشتریان به فروش رسیده است.